5 de novembre del 2015

pàgines de tardor...

... segueixo amb el tema paraules...
relacionant les propostes de Get Messy i el meu tema personal, la tardor.
Més pàgines, les meves paules: Fulla, paper, ànima...


Set 3 #2
FULLA
Obrir una finestra en el nostre llibre.
Jo he obert unes quantes, en forma de fulla.


A l' altra costat, fulles seques, grogues i fusta... colors de tardor, olor d' humitat.


Set 3 #3
Una paraula que m' agradi, omplir una pàgina amb la seva descripció, sinònims...
ÀNIMA


Pàgina 100% digital, definició de diccionari i una de les meves fotos de flors d'hivern, no són tant vistoses com les d' estiu, però si igual de boniques.

Set 2 #2
PAPER
El paper més bonic que tinguis guardat...


Guardava aquest retall amb paraules manuscrites i aranyes, és especial i no li cal res mès, un altra fulla diferent i perfecte.

6 comentaris:

  1. madre mía, madre mía ... no me puede gustar más ... qué extraordinario trabajo ... un beso

    ResponElimina
  2. M'encanten! Sobretot la primera, la idea de troquelar les fulles m'ha deixat amb la boca oberta. Petonets

    ResponElimina
  3. i una vegada mes.. qué bonic, qué fino, com sempre, una bellesa...petonets!

    ResponElimina
  4. Una petita obra d'art, com sempre!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina