6 de desembre del 2015

és temps de màgia...

El nou tema proposat per GetMassy, és la màgia...
aquesta temporada l'he treballat una mica diferent, partint de cada proposta, he fet una llista de reflexions que després he intentat portar a cada pàgina.
Com habitualment no he seguit l' ordre de l' equip creatiu, m' agrada mès veure-ho en conjunt i així m'és més fàcil d' explicar el que vull amb imatges.
Aquests són els colors que he triat... màgia, fred, llum.


Set2  #4
Mood board, imaginació, foscor, pols de fada...



Fa temps vaig trobar aquesta nota a Pinterest i em va agradar, l' havia guardat per fer-la servir i penso que és una bona definició de la meva relació amb la màgia.

"Neverland isn't a place, it's a State of Mind"

Set 1 #1
Creus en la màgia? l' has experimentat?



Crec fermament, que la màgia ens envolta, la vida és plena de moments màgics i la poden trobar en moltes petites coses, un paisatge, un somriure, l' amor, la família, els llibres, la música, els infants, el silenci, la boira...

Set 3 #2
El costat fosc de la màgia... Llums i ombres.


Jo mateixa, bons i mals moments, felicitat i tristor, optimisme i pèrdua... tots tenim moments de foscor...

Set 3 #2#3#4
Un mapa interior...



El mapa de les meves emocions, les dolentes he intentat deixar-les fora...
Continuo treballant en la màgia....


4 comentaris:

  1. Silvia, sens dubte, totes les teves creacions plasmen emocions i transmeten, com a poques, tota la bellesa de les coses que fas.
    fantastico i bell, com sempre.
    Un gran petó i abraçada

    ResponElimina
  2. La màgia està en tot el que fas! M'encanta, sobretot, la imatge amb el mapa d'emocions!

    ResponElimina
  3. I love the texture of your pages!

    ResponElimina