2 de gener del 2014

Un repte...

Hem canviat d' any i encara tinc una pila de coses pendents de compartir al blog!!!!
Suposo que el problema del temps és general, però en el meu cas em fa ràbia aquesta sensació de no arribar a tot!!!
La meva amiga Lourdes fa temps em va aplicar un adjectiu molt divertit... "multi tasking" encara riem d' aquest "machambrat" d' anglès i català... i és cert al cap del dia faig balanç i realment he arribat a fer una pila de coses... segurament el problema rau en que el propi temps no és mai prioritari i anteposo moltes altres coses...
Bé tot aquest rotllo que us he deixat anar, és per explicar-vos que m' he fet un propósit, he decidit participar en la proposta que llença Rosa Verdosa.
De fet el seu repte és realment ambiciós, un collage per dia durant tot l' any!!!
El meu repte personal serà fer-ne un a la setmana, comparteixo amb l' Isis el gust per l' Art Journal i el collage i estic d' acord en què és una molt bona manera de canalitzar moltes coses al marge de la creativitat, crec que em pot ajudar a ser constant i a organitzar-me millor i fer sortir de forma regular el batibull d' idees, imatges, colors, textures que m' omplen el pensament de dia i de nit...
Així que... repte pel 2014!!!

 

 

2 comentaris: