4 de gener del 2014

Més coses que he fet aquest Nadal...

Doncs si, aquest desembre vaig rebrer un encarreg de la meva amiga Bego, l' escola on treballa volia fer un petit obsequi al conferenciant que conduïa una xerrada pels pares.
Van voler fugir una mica del més convencional, també per què fos un record una mica especial. Un detall fet a mà era la millor opció i ella va pensar en mi.
Em va donar unes pinzellades sobre la persona i vam coincidir en personalitzar un bloc de notes.


Vaig triar com a base un bloc amb espiral de Pepa Paper, em va semblar més còmoda per algú que n' ha de fer molt d'ús. Està folrada de roba, de color marró xocolata i tanca amb una goma.

 
A la contraportada, hi vaig fer una butxaca per posar un sobre que conté un tag amb el logo de l'escola i per què hi podessin escriure un missatge si ho volien.


A l' interior vaig reforçar la primera plana i la vaig folrar amb roba d' enquadernar carbassa. Un paper bàsic de scrap treballat com a collage, amb gesso, retalls de papers, tickets i cinta japonesa.


Algun segell i així és com va quedar, em fa feliç que a la meva amiga i els seus companys els agrades i espero que al destinatari li sigui útil i agradable.

 
Bego, gràcies per la confiança!!!

1 comentari:

  1. T'ha quedat molt maco, Sílvia!. M'agrada molt la portada. Els teus detallets amb la portada de color marró xocolata resalten molt!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina