13 de març del 2014

i el d' aquesta setmana!!!


SETMANA 9: CARTRÓ

Com us deia en el post anterior, tenia una imatge que m' agradava i buscava el tema i lloc adient per ella, la primera idea va ser fer-la servir per al tema anterior ROBA. No el vaig acabar a temps i s'em va ajuntar amb el següent collage CARTRÓ, al plantejar tot el material que tenia vaig veure clar quin era el seu lloc, i aquí el teniu...



L' he titulat, "bàsic", per lo senzill dels elements que el composen.
Pot ser aquest retall de revista, no us sembli per tant, però a mi em va enganxar en quant el vaig veure!!
I ja torno a estar al dia amb els collages... a veure quant em dura...!!!

5 comentaris:

  1. UAU, Silvia, és brutal!!! M'encanta!!! El vermell, el cartró, els motius japonesos...tot!! no em pot agradar més!!! És difícil anar al dia, eh?!! Buf!!!

    Un petó!

    ResponElimina
  2. Es genial, Sílvia! M'agrada molt la sensibilitat que transmet.

    ResponElimina
  3. M'agraden moltissim la senzilleça i alhora la complexitat de amb poc elements conseguir l'equilibri , aixo jo no ho ser fer!!! Tens un estil propi!!!

    ResponElimina
  4. Molt bonic Sílvia!! negre, kraft (cartró), blanc i vermell...m'encanta la combinació!! i a sobre molt asiàtic!! Petons!

    ResponElimina
  5. Un treball meravellós Silvia!! M'encanta el contrast de materials i la textura que aconsegueixes amb ells.
    Petons.

    ResponElimina