10 de març del 2014

Collage nº 8!!!

Doncs el tema que plantejava Rosa Verdosa per la setmana anterior, era ROBA!!!

Tenia el material separat i preparat. És la forma en què treballo generalment, segons el tema, busco entre els trossets de paper que vaig guardant per què m' han cridat l' atenció, textura, color, imatges... 
els tinc mès o menys organitzats i separo en una primera tria tot el que crec que lliga amb el tema. Després vaig fent composicions, descartant i afegint fins que crec trobar una mica d' equilibri.
No és, pot ser, la forma de treball espontània que requeriria aquest projecte, però també és veritat que acostumo a tenir al cap una imatge aproximada del que vull, aixì nomès cal donar forma amb els materials i els colors que millor s' ajusten.

Tot i que he fet servir roba en els Art Journals, acostumo a fer servir bases llises i em va costar una mica trobar entre les poques que tinc estampades una que em digues alguna cosa...
Tenía una imatge que vaig retallar d'inspiració oriental, que feia dies volia fer servir, en principi valia per aquest collage, però quan vaig veure el tema per la propera setmana: CARTRÓ, em vaig replantejar els dos collages, vaig desfer les piles de papers i el sol i els colors lluents del cap de setmana em van portar a una idea ben diferent del que havia pensat i la imatge original a passat a formar part del segon collage on ha encaixat perfectament.

SETMANA 8: ROBA



Colors nets i lluents i flors, anunci del canvi d' estació!!!
l' he titulat "Canvis"!!!

3 comentaris:

  1. M'encanta!. T'ha quedat un collage molt maco...amb aquest cartró i aquest estampat blau que resalta molt la composició. Trobo que els teus collages sempre tenen un molt bon gust.
    Petonets, Silvia i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
  2. Que organitzada que ets!! t'ha quedat molt xulo i molt fí, molt del teu estíl!! Petons!!

    ResponElimina
  3. Es super dolç!!! M'agrada molt com treballes!!!! Jo faig més o menys com tu, tot i que una mica més desorganitzada ;)

    ResponElimina