29 de desembre del 2013

Diari de Nadal

Quant gaire bé tothom ja té més de la meitat del seu diari completat, jo tot just us en mostro un esbòs, m' agrada treballar les pàgines quant ja tinc les fotos i anar avançant d' aquesta manera.
No tinc temps per documentar dia a dia, el meu propòsit és agafar només l' essència del que és el Nadal o com el vivim a casa.
Preparatius, decoració, el pas a l' hivern, el final serà el dia de Reis, punt d'inflexió per començar a explorar el nou any...
Ja us parlava dels materials en un post anterior, com els papers de Nadal em costen una mica, n' he comprat només un de la Col.lecció Silent Night d' October Afternoon, em va agradar molt tant per una cara com per l' altra. La resta de papers, són cartolines blanques texturades, algunes amb relleu de topets, m'agraden molt, sempre en tinc!!! 
Whoo lives here i Journey de SODAlicious, La Maison de Marisa Bernal i retalls antics d' Authentique paper i lilybee, paper pautat de llibreta i fitxes de biblioteca.
Els colors blanc, vermell, menta i una mica de negre i gris, no gaire nadalencs, però que m' encanten.


Els complements molt bàsics: twine vermell, lluentons blancs, tags per marcar els dies, blondes, fil, gesso, clips...


Tot just avui he fet el primer recull de fotografies que aniran a l'àlbum,  de moment aquí teniu la portada i l' estructura, he preferit les anelles, per no haver de patir si hi havien més fotos de les previstes.


Una mica del que serà l' interior




Fins aquí el que ara puc ensenyar, que no és molt, però aquests dies he aprofitat per fer moltes altres coses que intentaré anar publicant aquesta setmana!!!!
Fins ara doncs!!!!

1 comentari:

  1. Doncs jo el tinc super enderrerit!!! el vaig deixar allà pel dia...4!!!!!!! impossible d'agafar una estoneta!!
    M'encanta els colors que has escollit, la portada genial, i dins pinta molt bé!!! Petons!!

    ResponElimina