11 de novembre del 2013

Repte Novembre "La Srta.Glez"!!!

Fa unes setmanes Annabel "La Srta Glez",  publicava al seu bloc una col.lecció de papers digitals dissenyats per ella, són uns papers preciosos amb referència a la tardor, però amb una llum i uns colors brillants i coordinats que em van enganxar de seguida que els vaig veure, això no em passa sovint...
El millor de tot això, és que la seva descarrega és gratuïta i que va lligada a un repte!!!
Es tracta de fer un LO, amb la plantilla que el seu equip de disseny proposa i per descomptat amb els papers de la col.lecció!!
No tenia clar si participar, les seves interpretacions són molt boniques i sempre tinc la sensació que a les meves pàgines els falta força, però haig de perdre una mica la por i la vergonya...
i aquesta és la meva proposta.



És una pàgina cent per cent digital.
La raó, doncs sóc un veritable desastre, només puc treballar el cap de setmana i amb les preses divendres em vaig deixar els papers, sense possibilitat d' impressora a mà...
Així que vaig optar per un pla B i aquest és el resultat, crec que de fer-lo de forma tradicional no hauria variat gaire el resultat, no sé si servirà pel repte, però m' ha anat bé per seguir jugant i aprenent amb el Photoshop, és una eina de grans possibilitats però jo que soc autodidacta total, encara estic en modo "beginner"!!!
Els elements decoratius, les màsqueres i el fons, són tots freebies, de dissenyadores com Marisa Lerin, Robyn Meierotto y Karla Dudley, per si algú s'anima!!!
Annabel moltes gracies per compartir els teus papers, espero poder veure aviat una nova col.lecció!!!

12 comentaris:

  1. gràcies guapa pels elogis! la veritat que es una LO excel·lent! que hi hagi molta sort!!! :)

    ResponElimina
  2. Ostres quina passada! M'encanta! Scrap amb el photoshop... això és un altre nivell per a mi ;)
    M'encanta la teva proposta! Felicitats

    ResponElimina
  3. Silvia! No dubtis de tu! Aquest LO és fantàstic! I per mi encara té més mèrit que hagis trobat l'alternativa al descuidar-te els papers i t'hagis passat al digital.
    Molta sort!

    ResponElimina
  4. Ostres Sílvia!!! dons és una passada!!!!! t'ha quedat genial!! i encara flipo més sabent que ho has fet amb photoshop!!! un altre món per mi!!! Felicitats i molts petons!!

    ResponElimina
  5. M'algrada molt Sílvia!. Jo no he fet mai scrap digital i tampoc sé fer servir el Photoshop aquest, perque no el tinc...o sigui, que jo estaria al modo "esto qué es lo que es??"!!jajajajajaja

    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
  6. Hola! Acabo de conéixer el teu bloc a través del concurs que organitza Lasrtaglez! M'encanta! Al principi ni m'hi havia fixat que era 100%digital, és més, he estat una estoneta pensant... com haurà cosit aquesta circumferència tan perfecta? quina enveja!

    Bé, et vaig seguint doncs m'agraden molt els teus treballs!

    Salutacions,

    ResponElimina
  7. M'encanta Silvia!!! Qualsevol diria que era la primera vegada. Molt elegant, m'agrada molt.
    Petonets
    Jess

    ResponElimina
  8. Me encanta Silvia!!! no se porqué dices que a tus páginas les falta fuerza... ¡todo lo contrario!
    besos
    cris
    lalchimisteartisane.blogspot.com

    ResponElimina
  9. Moltes gracies, em fa molta il.lussió llegir-vos!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola de nuevo guapa!
      si te apetece, pásate por
      http://projectlifeaqui.blogspot.fr/2013/11/sorteo-de-navidad.html
      sorteamos un kit súper chulo para esta navidad!!!
      besos
      cris
      lalchimisteartisane.blogspot.com

      Elimina
  10. Silvia!! a la fan page de LasrtaGlez tens una sorpresa! ;) muaack!

    ResponElimina
  11. Esta genial Silvia!!!! me encanta tus fotos!!!

    Lali.
    www.lalialvarez.com
    http://projectlifeaqui.blogspot.com.es/
    https://plus.google.com/communities/114869389706412359056

    ResponElimina