25 d’octubre del 2012

Scrap&Art Weekend!!!

Com ja vaig comentar-vos al mes d' Agost, vaig tenir la sort de poder accedir a una plaça al taller organitzat per Kits de Somni amb tres de les meves artistes preferides:


Va ser el 6 i 7 d' octubre, sé que el post va una mica tard, si alguna cosa em falta darrerament és temps...
l' experiència va ser molt divertida, vam treballar amb les seves darreres col.leccions de papers i materials com les aquarel.les líquides, vam aprendre alguna tècnica nova i trucs que fan tant especials els seus treballs.
El més positiu, per mi va ser a nivell personal, vaig conèixer a noies genials, vam parlar Anglès, Polones, Català i Basc, entre una pila de riures i traduccions impossibles!!!
Diferents llengües, formes de treballar, orígens i vides, però tantes coses en comú que em van fer sentir amb elles com "a casa"!!

As I told you in August, I was lucky to have access to a place in the workshop organized by Kits de Somni with three of my favorite artists:

It was the 6th and 7th of October, I know the post was a little late, if there' s something I miss lately, is time enough...
The experience was fun, we worked with their latest paper collections, materials like liquid watercolors, learned some new techniques and tricks that make his work so special.
The best thing for me was in a personal level, I met a great girls, we speak English, Polish, Catalan and Basque among a lot of laughter and impossible translations!
Different languages, ways of working, origins and lives, but so many things in common, they make ​​me feel like "home"!

9.30: Tot a punt!!! All ready!!


14.10: Foto dedicada a l' Helena i l' Alizia!!! mini-salad, mini-toast, mini-iogurt... 
           Photo dedicated to Helena and Alizia!!! mini-salad, mini-toast, mini-iogurt... 


16.00: Caos!!! Chaos!!!




     

2 comentaris:

  1. Ja ,ja, ja!!!, molt xulo el teu post! jo també m'ho vaig passar pipa, i.... gana!!!
    Al novembre vaig cap allà, a veure si ens veiem!
    Un petó ben gros,
    Helena

    ResponElimina
  2. Ja he llegit a d'altres blogs i ara al teu, que va ser un èxit!

    Petons!

    Charo

    ResponElimina