30 de novembre del 2016

... a partir d' un segell

Ha passat molt temps,
no m' he oblidat d'aquest petit raco, però com diu una amiga retrobada recentment... "la vida no me da para más".
Obligacions, feina, casa, família, problemes que sempre arriben de forma inesperada i compliquen encara més, el fràgil equilibri del meu dia a dia.
Malgrat tot, no he renunciat a seguir creant, per plaer i per necessitat, poder deixar anar sobre el paper tot allò que es fa feixuc de dur a l'ànima.
Dues exposicions, una col.lecctiva i un altra en solitari, dos col.laboracions genials amb altres artistes de Get Messy, un taller a Alfil Santa Coloma, i un altre com alunna amb Ana Bondú.
Intentar portar al dia el OLW d'enguany... un àlbum pels 18 anys de la meva preciosa neboda i pàgines d' Art Journal entre projecte i projecte...
I que ha fet que penses que era moment de prioritzar el blog,
doncs donar les gràcies com cal a dues artistes, que han omplert la meva bustia de color i alegria...
Instagram m' agrada per la immediatesa que permet alhora de compartir i estar al cas de les novetats, però és un espai limitat, per al text i la imatge... i volia que les seves cartes es poguessin veure com cal.
Les dues em van desitjar una feliç tardor amb els seus treballs...


Aquesta, és la targeta que em va enviar Lola de La sonrisa creativa


i el Snail mail de la dolça Jess Febrer Blaucel

Un milió de gràcies a les dues!!

I no podia deixar passar l' oportunitat de celebrar la tardor, unes fulles troquelades de la Jess i un preciós segell de Lola, van ser els punts de partida per al meu mini-àlbum, realment molt mini.



L' interior és una petita reflexió sobre el pas del temps, les imatges, els colors i la lletra d' una cançó que m' agrada  i ara mateix descriu força be com em sento...


fulles seques del jardi...



el petit ocell groc em recorda molt a un oriol, el meu fill porta el seu nom...



Gràcies de nou a les dues, per omplir la meva bustia d'inspiració!!!

Als que encara us recordeu d' aquest blog, malgrat el temps... moltes gràcies per ser per aquí de nou!!








2 comentaris:

  1. I tant que recordem aquest blog! I a la persona que està darrera! I amb ganes de veure't! Una forta abraçada

    ResponElimina
  2. És tan bonic!!!! No hi ha art journal més elegant i dolç que el teu.
    Amb les fulles seques, els fils... m'encanta!
    Quina ilu veure els troquelats :) a les teves mans encara són més macus
    Petonets!

    ResponElimina