26 d’octubre del 2014

De nou...

... no sé com percebeu vosaltres el temps...
a mi em sembla que les setmanes volen, els mesos les estacions...





Malgrat no fa fred, la tardor està aquí, els matins conviden a sortir, passejar, la inspiració està a tot arreu, a les branques, les fulles, la molsa.
I encara que absent del blog, segueixo treballant a les tardes, quan la temperatura baixa i el sol s' amaga cada dia una mica abans.
He seguit amb els collages, avui us ensenyo aquest, textures i imatges de natura...




Espero recuperar la constància i publicar més sovint.
Fins ben aviat!!!!




9 comentaris:

  1. És preciós Sívia! Petonets

    ResponElimina
  2. M'encanta, Sílvia!. Té un estil molt net i m'agrada molt l'efecte de les peces metàl.liques!
    I si, el temps passa volant. L'altre dia una amiga meva es reia perque jo li deia que de vegades em sembla que el dia anterior fa un any que ha passat!!jajajajajajajaja
    Petonets i bona setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
  3. Как вдохновляюще..... Супер!

    ResponElimina
  4. Qué maco, Sílvia! M'encanta com combines el elements i les textures.

    ResponElimina
  5. M'encanten els teus collages, molt delicats, aixo a mi no em surt, quin gran estil!!!

    ResponElimina
  6. És preciós!!! m'encanta la delicadessa dels teus treballs. Petons!!

    ResponElimina
  7. Tan dolç, elegant i delicat com sempre.
    M'encanten els teus collages.
    Molts petonets,
    Febrer Blau Cel

    ResponElimina
  8. Me encanta tu trabajo! (Me ha dicho Negó q te buscara, muy guays!!)

    ResponElimina