3 de maig del 2014

Mini, molt mini!!!!

Fa temps que vaig recopilant de Pinterest, imatges d' àlbums realment petits.
Per la seva mida permeten fer-los tan irregulars i carregats com es vulgui, amb resultats sorprenents!!!!!
N' he fet dos, fa uns dies que estan acabats, però no havia tingut temps de fer fotos... ayyyy el temps...!!!!!
A la fira Scrap+Sitges, vaig poder tenir a les mans la col.lecció de Lady Desidia, "La más bonita", la vaig trobar preciosa, són il.lustracions plenes de petits detalls.
La veritat és que treballar-la no m' ha resultat fàcil, em vaig quedar el format petit, amb la idea de fer un àlbum petitet.
Just vam estar parlant de la col-lecció i les seves possibilitats amb Lidia de Scrap de Colors, em va ensenyar com l' havia interpretat ella, amb un resultat espectacular, el seu àlbum "Pájaros en la cabeza", ja li vaig dir a ella, però realment si en teniu ocasió de veure'l és preciós.
A mí els papers em suggerien una mica el món oníric dels somnis,  així l' he titulat!!
Com sabeu m' agraden les pàgines bastant netes i donat la quantitat de detalls dels papers, em costava fer-los servir de base, per això he preferit una cartolina texturada i decorar retallant elements de les il.lustracions junt amb trossets d' altres materials (diari, blondes, flors naturals seques...).


He aprofitat també per estrenar dues noves troballes, els llapis Neocolor i pels títols un retolador de pinzell.


L'àlbum fa 10x10, l' he tancat amb cordill de cànem i un petit "charm" en forma d' ocell.


Per l' estructura he combinat pàgines dobles amb algunes de triples. 
A la meva infantesa els somnis tenien molta relació amb bufar un dent de lleó i escampar tots aquells desitjos a l' aire, totes les fotos hi tenen rel.lació.


Marisa, he estrenado tu pincel y he seguido tus indicaciones... prueba superada con las plantillas, el resultado genial!!!! Gracias!!!!!



Ah!! més detalls, les flors de fusta de Gigi et moi!!!




Fins aquí el primer del dos petits!!!!





11 comentaris:

  1. Qué petitó!
    Ara, són els més cucos i més resultons!
    La foto dels dits que intenten tocar els núvi¡ols hem recorda a una que tinc jo, semblant, oerò en comptes de núvols, són petites flors!
    Magrada la subtilesa d eles tevs fotos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Olga!! molt feliç de tornar-te a llegir, gràcies!!!

      Elimina
  2. The result is amazing! I'm totally in love with your mini <3

    ResponElimina
  3. jajaja ... me alegro q te haya ido bien!
    el mini espectacular!!!
    un besazo!

    ResponElimina
  4. Petitó, pero una meravella!. El resultat m'ha agradat molt!. També crec que com els papers són tan plens de detalls costa combinar-los, pero això de retallar i utilitzat un fons neutre queda molt bé!
    Bon diumenge i bon dia de la mare!
    Un petó molt fort!

    Charo

    ResponElimina
  5. Qué bonic!!! a mi també m'agraden les il·lustracions d'aquests papers però els trobo una mica difícils de treballar, per això m'encanta la teva idea de retallar els dibuxets i detalls!!! Un petonàs!!

    ResponElimina
  6. Wooooowwww es precios !!!! M' encanta com t ' ha quedat.
    Petonets

    ResponElimina
  7. Preciós Silvia !!! M'agrada molt però que molt !!!! I la foto de tocar els núvols m'encanta !!!

    Petonets

    ResponElimina
  8. Gràcies a totes per passar per aquí!!! gaire bé tothom que ha fet servir la col.lecció he vist que ha retallat les imatges principals, és la forma suposo, més estètica d' integrar aquests papers tan treballats!!
    Molt feliç de llegir-vos!!!

    ResponElimina