14 de gener del 2014

Rider!!!

Aquests dies de Nadal, vaig fer una serie de fotos al meu fill, mentre practicava amb la seva BMX, fa anys que aquest esport es va convertir en una de les seves aficions, però no gaire sovint tinc ocasió de veure'l, pot ser millor així per què per aconseguir que els trucs surtin... bé diguem que cal anar per terra unes quantes vegades...
Vull agafar una mica de ritme amb els meus projectes, doncs encara que al desembre he fet moltes coses, no totes han estat prou creatives. 
Així que aprofitant la plantilla del mes de KDS, he fet aquest LO amb una de les fotos que vaig fer a l' Oriol, no és la més espectacular, però sempre m' enganxa la facilitat que te per aguantar l' equilibri d' ell i bici, com si fos la cosa més fàcil del món.

Aquesta és la plantilla:


I aquesta la meva pàgina!!


Aquest cap de setmana no tenia materials ni eines a mà i em vaig decidir per elements digitals que sempre estan a l' abast al disc dur del portàtil. 
Els papers i l' alfabet en forma de ticket són de Karla Dudley, la resta d' elements de Marisa Lerin, tenia la idea força clara, no crec que el resultat en scrap tradicional fos gaire diferent.
A veure si el 2014 em porta un bon ritme de feina, de moment ja vaig amb retard respecte d'els dos primers collage, del meu repte, a veure si el cap de setmana els puc publicar i em poso al dia!!!
Quin desastre....

2 comentaris:

  1. Sílvia, m'agraden molt els teus LO's digitals!. Aquest és preciós!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
  2. Molt xulo!!!! M'agrada molt com queda el vermell amb el gris; i els colors de la foto queden perfectes amb la paleta que has escollit. Ets una crac!!

    ResponElimina