29 de gener del 2014

Collage: Setmana 4 !!

SETMANA 4: PINTA AMB ELS DITS




El groc no és un dels meus colors habituals, de fet em feia una mica de por, però aquesta imatge del comptador em va atrapar des que la vaig veure.
Com havia treballat amb groc, en l' àlbum "6 coses que estimo" i la veritat és que el resultat em va agradar, m' he arriscat. 
Hora d' embrutar-se els dits!!!
Aquest collage l' he titulat, COMPTE ENRERE, que és el que m' agradaria que portés aquest any per moltes coses.
He fet servir, com sempre una base de paper d' aquarel.la no gaire rugós, gesso, tinta xina, aquarel.la liquida, pintura acrílica, letrasset (si sóc una mica antiga, són els transferibles de tota la vida...), plantilla, una fitxa perforada d' ordenador antic (si, de quant s' anomenaven computadores...) i paper de diari.

Podeu veure totes les interpretacions a la galeria de Flickr de Rosa Verdosa.

9 comentaris:

  1. Ha quedat genial! ets una artista. una abraçada! Montse lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Silvia, ja ho he comentat al flickr, però és que m'encanta!!!! Genial!!!!
    Si, als meus collages he fet servir un dels teus papers, és que em va enamorar, moltes gràcies!!!!!

    ResponElimina
  3. Doncs la combinació groc i negre queda genial!. Saps?...jo he trobat uns letrasset ara que hem estat de reformes amb una habitació de casa!!!jajajaja.
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. M' encanta!!! ja tenim més coses en comú!!!! sóm un parell de clasiques!!!!! un petonàs!!!

      Elimina
  4. Wooow m'agrada moltissim , la imatge del comptador, i el collage amb grocs està genial!!!

    ResponElimina
  5. Ohhhhh!! m'encanta!!!!!!!! la meva preferida!!!....de moment!!! la combinació de colors m'encanta, la foto és una passada de bonica, i el negre li dona molta força. Això promet molt......!!!!!!!!!!!!!!!!! Petons!

    ResponElimina
  6. Guapa!!!! OOOOOHH! M'agrada, m'agrada, m'agradaaaa!!!!! És genial Silvia que t'arrisquis amb colors com aquest i que a sobre ho fagis taaaaaan bé! Magnífic resultat:D Un petó!

    ResponElimina