4 de desembre del 2013

Srta Glez, repte 2!!!!

Fa uns dies, l' Annabel "Srta Glez" avançava 2on repte i nova col.lecció de papers. I aquí els teniu   "Dear Winter"


La seva descàrrega és gratuïta. Si us animeu a participar, podeu guanyar un val de descompte per la seva botiga on-line i ser dissenyadora convidada en el proper repte, podeu veure tota l' informació AQUÍ.
Com a ella, a mi també m' agrada l' hivern, ja ho comentava en altres posts, sobretot els seus colors, les games de blanc, gris, verds, blaus del gel, els neutres de l' escorça i el vermell dels grèvols i les cireres d' arboç que encara sobreviuen...
Treballar amb els papers de Dear Winter ha estat fàcil, ja que transmeten per textures i colors, el caliu dels interiors amb els colors de l' exterior.
Aquesta és la plantilla d' aquest repte!!!


I la meva interpretació com a dissenyadora convidada!!


Així de pletòrics estaven fa quinze dies els grevols de casa, vaig pensar que era la millor imatge del fred i de les festes que poc a poc s' acosten...
Altra vegada he optat per un LO 100% digital, els elements són de Robyn Meierotto i Marisa Lerin.
Crec que ara si estic ja en "modo" Nadal del tot... Diari de Nadal, encàrrecs, regals fets a mà, llistes, decoració, compres, menús... ufff... Desembre!!!!



1 comentari:

  1. M'anava jo preguntant si era un LO digital o no (per les costures, dic). T'ha quedat molt maco!. M'agrada molt aquest paper que sembla un dibuix de jersei de llana.
    Petonets, Sílvia i que vagi bé el pont!

    Charo

    ResponElimina