18 de desembre del 2013

i per últim....

Encara que va ser l' únic treball que vaig acabar al Scrap&Art Weekend, per últim aquest és el LO que vam fer sota la tutel.la de Mumkaa.
No puc afegir gran cosa al que ja vaig comentar d' ella en anteriors entrades, m' agrada el seu estil i em va ser fàcil adaptar-lo als meus colors, habitualment clars i a la meva forma d' aplicar el gesso... sense gaire quantitat...


Crec, que és la primera vegada que veieu una foto meva al bloc... uff, m' ha costat, sóc tímida de mena, però després d' un any i mig de bloc potser ja tocava!!!




I fins aquí el resultat d' un fantàstic cap de setmana d' artistes, amigues, pintura, paper, més paper, riures i creativitat!!! Genial!!!
I jo al meu pas de puça habitual, vaig fent amb el diari de Nadal, que estaria bé us pogues ensenyar abans de Nadal... però no sé d' on treure més temps... jornada laboral, pensar menús per festes, comprar ingredients, regals, acabar regals fets a mà... planificar, voltar, buscar, decidir... esgotadores festes...

3 comentaris:

  1. Ja la vaig poder veure en directe, pero m'encanta que t'atreveixis a publicar-la... Et va quedar xulíssima i estàs fantàstica a aquesta foto.
    Un petonet, guapa!

    ResponElimina
  2. Molt xula i molt teva!!! tens raó, la Mumkaa fa servir molts colors,i tu ambs els colors neutres l'has fet molt teva. M'encanta que hagis publicat aquesta foto teva, és preciosa!!! Petons!!

    ResponElimina
  3. Encantada de poder veure't!. El LO és fantástic, m'agrada molt!
    Petonets i bon cap de setmana!.

    Charo

    ResponElimina