3 de juliol del 2013

SONG HOP!!!

Sempre acostumo a no arribar a temps a moltes de les propostes de les noies de Kits de Sommni, de les activitats recents em fa molta ràbia no haver pogut seguir el KDS Photo Challenge, sobre tot ara que he pogut veure els resultat de companyes de blocs que segueixo i que són espectaculars per forma i contingut.
En fi, he fet el ferm propòsit de participar en el seu "Song Hop".
La idea m' ha semblat molt divertida, haig de triar una cançó i enviar-la amb les dades del meu bloc a KDS, elles en uns dies em passaran les dades d' un altra blogger participant on descobriré la seva cançó i amb ajuda del que pugui esbrinar de la seva personalitat a través del seu bloc, fer una interpretació de la cançó, hi ha llibertat per fer el que vulguis, LO, Art Journal, un mini... el que t' inspiri!!!


Si vols més informació, fes CLIC sobre la imatge!!!

T' animes!!!

2 comentaris:

  1. ueueue!!! M'animo, m'animo!! Ja fa dies que vaig enviar el correu amb una de les meves cançons preferides hehehe!!! M'encanta que hi participis:D
    ...i potser amb una mica de sort creuem cançons!!!!
    Bon cap de setmana Silvia!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Qué bé comptar amb tu, Sílvia! Es genial!

    ResponElimina