18 d’abril del 2013

Repte 1: washi tape

Passejant pels blocs, vas descobrint d' altres i també propostes divertides de persones amb ganes de fer coses.
Així vaig arribar la proposta d' Estrella i el seu bloc Tiras de Retos. Es tracta de fer un LO cada mes (no hi ha compromís de participació), el dia 1 penjarà un sketch, la seva interpretació més la d' una convidada i fins el dia 20 hi ha temps per presentar i enllaçar els treballs de qui vulgui participar.
Just s' inaugura i aquest és el primer repte:

el material a fer servir... Washi tape!!!!!!
que no m' agrada gens... ja ja ja!!!


Si seguiu el bloc ja sabeu que em vaig haver de fabricar un soport per ordenar-les i tenir-les a mà, teniu fotos AQUÍ

I aquesta és la meva interpretació:


He fet servir papers de la col.lecció ILS (quina pena ja no en podrem trobar més...) "Divine this line" i "Call me grey" de SODAlicious i retalls en vermell de la capça de "per si..." que totes tenim.
A part de les diferents cintes washi!!
El LO serà per la meva germana, protagonista del nostre viatge a Londres!!!



Gracias Estrella por la iniciativa, espero poder participar en muchos nuevos retos!!!








14 comentaris:

  1. Ohhh m'agrada molt , si que és una llastima lo dels papers Ils, jo els tinc guardadets com un tresor!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo igual, si no els han acabat, les noies de 40'Tags, en tenien!!!

      Elimina
  2. pero que bonito!!!!!me encanta la manera en que has simplificado la plantilla hasta conseguir esa maravilla!!!
    y gracias a ti por participar en Tiras de retos, yo también espero que participes en más retos para poder ver interpretaciones tan geniales como la tuya!!

    bbsos

    ResponElimina
  3. ¡Qué bonito te quedó Silvia! me gusta mucho la composición y la distribución de todos los elementos. ¡Está genial! Besín

    ResponElimina
  4. Molt maco aquest LO! m'encanta la teva interpretació i...el segell amb l'avió!
    Muxu bat!

    ResponElimina
  5. Qué chulada!!!! Me encanta el papel de fondo y los tapes que has utilizado. Chulísimo el resultado final, una interpretación genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Emma, me alegra encontrarte por aquí!!

      Elimina
  6. Un LO preciós!!!!!!!!!. Segur que a la teva germana li agrada molt!!!
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
  7. Hola, Silvia! Te ha quedado muy, muy bonito! Me encanta la composición con todos los detalles. Besitos

    ResponElimina
  8. Però que xulooooooooo!!!!!!!!

    ResponElimina