9 de gener del 2013

...els reis!!!

una part dels reis del meu fill, consistia en un "val per...", així que li vaig preparar una targeta.
No és la primera targeta "masculina" que faig però si de la que estic més contenta de com ha quedat!!


He fet servir cartolina negra, retalls de paper de diferents col.leccions, cartro corrugat, cordill i un chipboard de fusta en forma de cotxe. 


Els dissenys gràfics són meus i impresos directament sobre paper kraft.
... i el regal... el carnet de conduïr... s' ha fet gran tant, tant ràpid!!!!


4 comentaris:

  1. Masculí però ple de detalls. Molt xulo, Sílvia!

    ResponElimina
  2. Molt masculina, m'agrada molt!!


    Petonets!!

    charo

    ResponElimina
  3. Oooooh! que xuli!!!! És autèntica!!! Com m'agrada!! Te la copiaré, jijijij!
    A mi sempre costa fer regals als homes, no em surten mai bé :)

    ResponElimina
  4. M'encanta!!! jo al meu fill grand també li vaig regalar una targeta amb un val per un concert però no li vaig fer fotos!! que content que deu estar el teu fill!!
    MOlts petons,
    Helena

    ResponElimina