12 de novembre del 2012

Premis Dardos!!!

Aquest dilluns ha començat fatal, migranya, he fet tard a la feina per culpa del bus, setmana complicada... i mentre esmorzava, he obert el correu i m' he trobat la primera sorpresa, Cristina d' Idea.cat em deia que passes pel seu bloc!!
I he tingut l' agradable sorpresa de rebre per part seva el premi Dardos, m' ha canviat la cara i el maldecap!!!
I el millor és que Lidia de Scrap de colors i Esther de Scrapa'm també havien pensat en el meu bloc a l' hora de repartir els seus premis!!!
El premi és un reconeixement a "l'esforç, la dedicació, la creativitat i la constància d' escriure un bloc" i el millor crec jo és l' atorguen altres bloggers.



Pot ser no us sembli important, però quant al juliol vaig començar el bloc, va ser més per mi com a manera de ser constant en dur a terme, el sidral d' idees que sempre en bullen al cap i que d' altre forma quedaven com a projectes en les llistes de "pendents" de la meva agenda. 
No soc gaire bona amb l' informàtica i fer el bloc ja va ser tot un repte!! el fet que quedés tal i com jo volia i que tot funcionés, ja va ser per mi una satisfacció i veure que cada setmana anaven creixent el nombre de visites, doncs una dosi d' energia que em fa molta falta!!!
Per això, saber que els meus treballs poden ser d' interès i que han arribat a moltes més persones de les que mai m' hauria imaginat, em fa sentir molt feliç !!!
Així que moltes gracies a les tres, heu fet que aquest sigui un dilluns ben especial!!

Ara em toca a mi premiar a quinze blocs, però això serà demà, avui estic una mica estabornida per la sorpresa, m' emociono fàcil... que voleu!!

2 comentaris:

  1. Estic molt contanta de que t'hagi fet passar un dilluns molt més amable i divertit!!!
    Cristina
    www.idea.cat

    ResponElimina
  2. Guapa! Doncs aqui et deixo jo més energiaaaa! Molts ànims amb el teu blog, fas unes cosetes fantàstiques!! A mi m'agrada moolt! És un premi molt ben merescut! Un petonet!!!!!!

    ResponElimina