3 d’octubre del 2012

Vida nova per un coixí vell !!!

Hem fet uns petits canvis en una habitació, al nou raconet, el nou edredó i la nova pintura... li calia una aire diferent, hi havia aquest coixí que vaig fer jo fa ... el color és bonic però una mica tristot...
així que he decidit fer un petit canvi... i et voilà!!! aquí teniu l' abans i el després!!


Vaig treure aquesta imatge d' internet ja fa temps, l' he imprès (ha de ser impressió laser) i he fet una transferència a un trocet de roba de cotó de color cru, en molts tutorials fan servir el famós Mod Podge, jo he fer servir Gel Medium i ha funcionat molt bé.
Uns repunts llargs i fàcils i ja està, vida nova per un coixí vell!!

2 comentaris:

  1. Ha quedat ideal!

    petons!

    Charo

    ResponElimina
  2. molt maco el coixi, ja m'explicaras perque m'he perdut amb el "gel medium"

    ResponElimina